«جیمز فرانکو» در پی ساخت یک «باشگاه مشت‌زنی» دیگر
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 29 شهريور 1393 ساعت 1:11 | بازدید : 816 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«جیمز فرانکو» در پی ساخت یک «باشگاه مشت‌زنی» دیگر

«جیمز فرانکو» بازیگر شناخته شده که تحصیلکرده رشته ادبیات انگلیسی است، علاقه زیادی به آثار ادبی دارد و شماری از آثار مهم ادبی را به فیلم برگردانده، این بار کتاب «یاوه سرایی» چاک پالانیوک را برای ساخت انتخاب کرده است. 

پالانیوک نویسنده کتاب «باشگاه مشت زنی» در سال 1996 که کشفی تیره و روایتی طنزآمیزی از مصرف گرایی، مردانگی و هویت را بیان می کرد، با تهیه فیلمی از آن در سال 1999 به همین نام به شهرت رسید.آن فیلم به کارگردانی دیوید فینچر ساخته شد و «برد پیت» و «ادوارد نورتون» در آن نقش آفرینی کرده بودند. 

اقتباس سینمایی «دیوید فینچر» از سوی برخی از منتقدان به دلیل نمایش بی پرده و خشونت بارش با نقد روبه رو شد، اما شماری دیگر آن را تحسین کردند و فیلمی پیشگام نامیدندش. «خفه کردن» رمان دیگر پالانیوک نیز در سال 2008 با اقتباس سینمایی به فیلم درآمد اما چنان موقعیت تاثیرگذاری به دست نیاورد. 

«یاوه سرایی» در آینده می گذرد و در حالی که ساکنان شهر به دو بخش «اهل روز» و «اهل شب» تقسیم شده اند، داستان یک قاتل سریالی به نام باستر را بیان می کند که با مسموم کردن مردم آنها را به کام مرگ می فرستد. این شخصیت به تازگی مرده و واقعیت وجودی او از طریق بازگویی خاطرات آنهایی که او را می‌شناختند، بیان می‌شود. 

«خشم و هیاهو» نوشته فاکنر از جمله رمان‌هایی است که توسط فرانکو به فیلم درآمده و به تازگی برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد. با این حال فیلم نقدهای مثبتی دریافت نکرد و منتقدان بیشتر در این که او به اصل رمان وفادار نبوده، متفق‌القول بودند. 

پالانیوک با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادی با فرانکو منعقد کرده تا ساخت رمانش را به دست او بسپارد. او گفته است جزییات درباره بازیگران، فیلمبرداری و دیگر مسایل بعدا اعلام خواهد شد. 

او افزوده است: "پس از کار کردن با برد پیت، ادوارد نورتون و سم راکول، نمی‌توانستم بازیگر هیجان‌انگیزتری جز فرانکو را برای کار مشترک تصور کنم." 

با این حال هنوز روشن نیست که آیا فرانکو خودش نیز در این فیلم بازی می کند یا خیر.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جیمز فرانکو , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب